9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

توسط : تیم محتوا
1,263

 ارتقا به ChatGPT Plus به شما امکان دسترسی به مدل بهبود یافته GPT-4 را می دهد که پاسخ های دقیق تر و پردازش زبان طبیعی بهتری را ارائه خواهد داد.  ویژگی ورودی تصویر به شما امکان می دهد از ChatGPT برای خواندن و ترجمه نسخه های غیرقابل خواندن، توصیف تصاویر، درک اسناد دست نویس و حتی تجزیه و تحلیل داده ها از صفحات گسترده استفاده کنید. با  ChatGPT Plus، به اینترنت در داخل پلتفرم دسترسی دارید که به شما امکان می دهد وب را مرور کنید، تحقیق کرده و مقالات را خلاصه کنید.

پیشنهاد مطالعه:میزبانی سایت های غیرمتمرکز

استفاده از GPT-4

در ابتدا نسخه رایگان ChatGPT از نظر کیفیت و سهولت استفاده برای کاربران عادی کافی بود. هنگامی که OpenAI  اشتراک ماهانه 20 دلاری خود را برای ChatGPT Plus راه اندازی کرد، چیزی بیشتر از نسخه رایگان ارائه کرد. GPT-4، دسترسی اولویت در زمان های خرابی و افزونه ها در دسترس قرار گرفتند. زمانی که GPT-4 برای اولین بار راه اندازی شد، توجیه 20 دلار اشتراک در ماه دشوار بود.

با این حال، یکی دیگر از وعده‌های ChatGPT Plus دسترسی اولویت‌دار به ویژگی‌های جدید بود و OpenAI بر روی آن ارائه شد. با معرفی ویژگی‌هایی مانند تجزیه و تحلیل داده‌های پیشرفته، مرور با بینگ، ارتقا به ChatGPT Plus  در حال حاضر یکی از مفیدترین اشتراک‌هایی است که می‌توانید برای خود و کسب‌وکارتان، چه هوش مصنوعی یا غیر هوش مصنوعی، داشته باشید.

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

رابط چت بات  GPT-4 ChatGPT Plus

بارزترین مزیت ارتقا به نسخه پلاس، دسترسی به GPT-4 است. به عنوان جانشین GPT-3.5، تفاوت های عمده ای بین این دو وجود دارد. بر روی یک مجموعه داده بزرگتر آموزش داده شده است، به این معنی که در تشخیص الگوهای پیچیده بهتر است.

در واقعیت، تفاوت ها با  ارتقا به ChatGPT Plus می توانند کمی ظریف باشند، زیرا بلافاصله قابل توجه نیستند. با این حال، هرچه بیشتر از آن استفاده کنید، زودتر متوجه می شوید که GPT-4 شانس بیشتری برای ارائه پاسخ صحیح در اولین تلاش خود دارد. 

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

ورودی تصویر

بهترین مشخصه GPT-4 گزینه هایی است که در ورودی تصویر دارد. می‌توانید نسخه ‌هایی که قابل خواند نیست را در اختیار ChatGPT  بگذارید و از آن بخواهید مطلب را خوانده و ترجمه کند. همانطور که انتظار می رود، این کار را کاملاً دقیق برای شما انجام می دهد. اما این همه چیز نیست. شما می توانید از این ویژگی برای همه اهداف استفاده کنید، یعنی از ChatGPT بخواهید تصویر را توصیف کند.

می توانید از تصاویر برای مطالب دست نویسی که اسکن شده یا عکس هایشان استفاده کنید. حتی می‌توانید تصویر یک صفحه‌گسترده را درج کنید و با ارتقا به ChatGPT Plus از ChatGPT بخواهید تا بر اساس داده‌هایی که به دست آورده است، محاسباتی را انجام دهد. 

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

دسترسی به اینترنت

نسخه استاندارد و رایگان ChatGPT از سپتامبر 2021 دارای محدودیت دانش است. با این حال، می توانید با استفاده از حالت جدید Browse with Bing با مدل GPT-4 بر این محدودیت غلبه کنید. بنابراین خواهید توانست در ChatGPT به عنوان هوش مصنوعی، به اینترنت دسترسی لازم را داشته باشید.

دسترسی به اینترنت به شما امکان می دهد مقالات را خلاصه کنید، تحقیقات بازار به روز انجام دهید و اخبار و مقالات اخیر را بیابید. همچنین این امکان را دارد تا به مجموعه اطلاعات گسترده تری دسترسی داشته باشد و پاسخ های دقیقی ارائه کند. بنابراین، با ارتقا به ChatGPT Plus و با اشتراک 20 دلاری در ماه، دیگر مشکلی نیست.

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

مهارت داستان نویسی DALL-E 3 و GPT-4

معامله‌کننده ChatGPT Plus DALL·E 3 است. در حالی که می‌توانید آزادانه از چت بینگ به آن دسترسی داشته باشید، آن را تحت رابط ChatGPT قرار دهید و آن را با GPT-4 ترکیب کنید که یک ربات چت با قابلیت های بهتر در نظر گرفته می شود که از موتور جستجو بهینه ‌سازی شده بهره می برد. 

یک بازی متفاوت با توپ می توانید همانطور که معمولاً انجام می دهید با ChatGPT چت کنید، و در جایی که نیاز دارید، می توانید از آن بخواهید که برای شما تصاویر ایجاد کند. به عنوان مثال، از ChatGPT Plus خواستیم که داستان شنل قرمزی را با تصاویر برایمان تعریف کند. داستان را به هفت صحنه (با دیالوگ های یک و دو خطی) تقسیم کرد و برای هر صحنه، یک دستور برای DALL·E 3 نوشت.

هنگامی که داستان کامل شد، به طور خودکار تمام آن دستورات DALL·E 3 را از بالا دریافت کرد، تصاویری تولید کرد و به ما ارائه کرد. با ارتقا به ChatGPT Plusبه همین سادگی داستان نویسی و تصویرسازی زیبا شد! باز هم، اگر چیزی باعث شود که اشتراک 20 دلاری در ماه ChatGPT Plus ارزان و بسیار ارزشمند به نظر برسد، قطعاً ترکیبی از DALL·E 3 و GPT-4 است.

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

انتخاب گزینه افزونه های chatgpt

با استفاده از افزونه در ChatGPT Plus آن را سفارشی‌سازی خواهید کرد. هر افزونه هدف متفاوتی دارد. به عنوان مثال، می‌توانید از افزونه Kayak برای رزرو سفر به خارج از کشور، از افزونه Instacart برای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی و خرید مواد اولیه یا تعامل با برنامه‌هایی مانند Google Sheets و Gmail با استفاده از Zapier استفاده کنید. برخی از افزونه ها ممکن است باگ یا کند باشند، اما جالب است که ببینید وقتی پیچیدگی ها برطرف شد چقدر مفید هستند.

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

 تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته

در حالی که این ویژگی را می توان برای بسیاری از عملکردهای مختلف استفاده کرد، ویژگی Advanced Data Analytics با ارتقا به ChatGPT Plus می تواند به شما کمک کند  تا بتوانید از صفحات گسترده برای ساخت نمودار استفاده کنید تا بهتر بتوان داده ها را تجسم نمود.

درخواست تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته ChatGPT

پس از آپلود، می‌توانید از ChatGPT بپرسید که می‌خواهید با داده‌ها چه کاری انجام دهد، و آن را ملزم می‌کند. من یک CSV تصادفی آپلود کردم و از آن خواستم تصاویر بصری ایجاد کند. بنابراین، داده ها توسط ChatGPT تجسم شده است.

چه صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید و چه فقط با داده‌ها در صفحات گسترده بازی کنید، این ویژگی می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری مبتنی بر داده کمک کند. می‌توانید کتاب‌های حساب خود را آپلود کنید و از ChatGPT بخواهید نه تنها داده‌ها را برای شما تجسم کند، بلکه بینش‌های ارزشمندی را در مورد آنچه نیاز به بهبود در کسب‌وکار شما دارد به شما ارائه دهد.

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

ثبات چشمگیر با ارتقا به ChatGPT Plus

ChatGPT رایگان سهم خود را از مشکلات بزرگ دارد، اما زمان از کار افتادن تا حد زیادی مهم‌ترین مشکل است. اگرچه وضعیت در حال حاضر بسیار بهتر از زمانی است که برای اولین بار راه اندازی شد، نسخه رایگان همچنان می تواند در هر زمان از کار بیفتد. گاهی اوقات سرورهای OpenAI تقاضای فوق العاده بالا را نمی توانند فراهم کنند.

خوشبختانه با ارتقا به ChatGPT Plus تقریباً همیشه در دسترس است. این سرویس به گونه ای طراحی شده است که اولویت را به مشترکین Plus بدهد، بنابراین می توانید حتی در زمان اوج استفاده از آن استفاده کنید. اگر کسب و کار یا گردش کار شما به شدت به ChatGPT وابسته است، پرداخت برای این سرویس کار بیهوده ای است.

 تعاملات بالا

ChatGPT Plus دارای دو مدل زبان GPT-4 و GPT-3.5 است. نسخه پلاس GPT-3.5 و پاسخگوتر از مدل GPT-3.5  خواهد بود که در نسخه رایگان وجود دارد. OpenAI نسخه GPT-3.5 Legacy را در 10 می 2023 منسوخ کرد، اما نسخه ChatGPT Plus GPT-3.5 سریعتر از گزینه رایگان است. در حالی که کیفیت پاسخ ها یکسان است، تفاوت بلافاصله محسوس خواهد بود. 

9  دلیلی که باید به ChatGPT Plus ارتقا دهید

 قابلیت های ترجمه بهتر

از آنجایی که GPT-4 بر روی یک مجموعه داده بزرگتر آموزش داده شده است، در پاسخ به درخواست های غیر انگلیسی بسیار بهتر است. تقریباً مانند فردی که الگوهای زبانی، تفاوت‌های ظریف و بافت فرهنگی را درک می‌کند، به خوبی پاسخ می‌دهد. GPT-3.5 قابلیت ترجمه مناسبی دارد، اما GPT-4 بهتر است زیرا احتمال بیشتری برای ایجاد پاسخ های دقیق و منسجم دارد.

شما همچنین به چندین افزونه دسترسی دارید که می تواند به سفر یادگیری زبان شما کمک کند. پلاگین جدید Speak  به عنوان نمونه ای عالی در خصوص این موضوع خواهد بود. این به شما کمک می کند عبارات خاصی را تلفظ کنید، راه های جایگزینی برای بیان احساسات مشابه به شما ارائه می دهد، و نمونه هایی را به شما نشان می دهد که مکالمات واقعی را به هر زبانی تکرار می کند.

پیشنهاد مطالعه:بهترین کشورها برای دریافت فول فاند

ChatGPT Plus  ارزش ارتقا را دارد.

اگرچه اشتراک در ابتدا ارزش کافی را ارائه نمی کرد، با معرفی ویژگی های جدید مانند Advanced Data Analytics، DALL·E 3  و ورودی تصویر، ChatGPT Plus  ارزش ارتقا را دارد. چه خوداشتغال باشید، چه یک فریلنسر یا صاحب کسب و کار کوچک، با ارتقا به ChatGPT Plus می توانید تقریباً در همه جنبه ها از آن کمک بگیرید، از سیاست های تجاری گرفته تا محتوای نوشتاری، طراحی تصاویر و درک داده ها.

سپس، ثبات چشمگیر، دسترسی به اینترنت و پلاگین هایی که عملکرد ChatGPT را بیشتر می کنند را نمی توان نادیده گرفت. ChatGPT Plus در واقع، چیزی بیشتر از دسترسی به GPT-4 خواهد بود. این یک ابزار قدرتمند و کمک تجاری است که می توانید از آن به هر طریقی که فکر می کنید به نفع خود استفاده کنید.


 

برچسـب هـا : سایر ، ارتقا به ChatGPT Plus
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد